آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : کسری

کتاب های طنز کودکان به شکل سوسک در بازار کتاب

  • کتاب های طنز کودکان به شکل سوسک در بازار کتاب

    دبیر دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری از انتشار مجموعه آثار کودک این دفتر، با برش‌ها و قطعی متفاوت خبر داد.

    به گزارش ، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری، عزت الله الوندی با اشاره به آماده چاپ بودن کتاب‌های «شلوار آستین کوتاه» سروده رودابه حمزه‌ای، «قچ و قچ و قچ، خیاطم» سروده لیلا خیامی، «ویز ویز و مربایی» سروده سعیده موسوی‌زاده، «دوست دارم عکاس بشم» سروده یحیی علوی فرد و «سوسک‌ها تنهایند» سروده محمدکاظم مزینانی، اظهار کرد: این کتاب ها در قالب ها و قطع های خلاقانه و جدید توسط انتشارات سوره مهر در بازار کتاب عرضه می‌شوند.

    معرفی کتابهای طنز سوره مهر

    وی افزود: کتاب «شلوار آستین کوتاه» به شکل یک شلوار، کتاب «قچ و قچ و قچ، خیاطم» به شکل الگوی خیاطی، کتاب «ویز ویز و مربایی» شبیه به شیشه مربا، کتاب «دوست دارم عکاس بشم» به شکل دوربین عکاسی و کتاب «سوسک‌ها تنهایند» به شکل یک سوسک چاپ می‌شوند تا این آثار به لحاظ بصری نیز کودکان و خردسالان را جذب کنند.

    الوندی با اشاره نوع برش و طراحی خاص این کتاب‌های کودک، عنوان کرد: نوع متفاوت ارائه این آثار باعث شده است تا چاپ و انتشار آن‌ها از سوی انتشارات به طول انجامد، اما امیدواریم که به زودی شاهد ورود این مجموعه شعرها در بازار کتاب باشیم.

    هر کدام از این مجموعه شعرها شامل ۱۰ شعر ویژه خردسالان و کودکان است و فضایی فانتزی، طنز و آموزشی دارد.

    مطالب زیر را هم ببینید :

    محبوب کن - فیس نما اشتراک گذاری در افسران اشتراک گذاری در کلوب



:: برچسب‌ها: خواندنی , مطالب جالب , سایت تفریحی , جک , عکس جالب , اخبار روز , تازه های تکنولوژی , وبلاگ ایرانی , اس ام اس ,
:: بازديد از اين مطلب : 1393
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()